ΕΝΕΡΓΟΙ ΓΟΝΕΙΣ-ΕΝΕΡΓΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΕΝΕΡΓΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΕΝΕΡΓΟΙ ΓΟΝΕΙΣ-ΕΝΕΡΓΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΕΝΕΡΓΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Γονείς μην ξεχνάτε την ετήσια συνδρομή τον 5 ευρώ για την οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου μας.!

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

ΕΝΑΡΞΗ ΟΜΙΛΙΑΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 23/2/2011


1ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΑΦΝΗΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΕΝΑΡΞΗ ΟΜΙΛΙΑΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΝ 23/2/2011

Αγαπητοί Γονείς,

Δεν χρειάζεται κανείς να ξεδιπλώσει τα πτυχία του για να αντιληφθεί ότι μέσα από την καθημερινότητα των παιδιών μας, τα οποία ακολουθούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του σχολείου που ανήκουν, δέχονται τις θετικές όσο και τις αρνητικές επιρροές του σχολικού περιβάλλοντος, το οποίο, δυστυχώς ή ευτυχώς αποτελεί ένα μεγάλο μέρος του νοητού κόσμου του παιδιού.

Ένα κοινωνικό σύνορο μιας και για πολλά παιδιά που οι γονείς τους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για ταξίδια και την ποικιλία κοινωνικών συναναστροφών, δεν μπορούν εύκολα να οριοθετήσουν άλλους ορίζοντες γεωγραφικούς αλλά και κοινωνικούς.

Το σχολείο για πολλά από αυτά τα παιδιά αποτελεί το δικό τους σύμπαν όπου από εκεί θα βγουν οι δικοί τους ήρωες, τα δικά τους πρότυπα και εκεί θα χτίσουν εν πολλοίς την προσωπικότητα που θα τα συνοδεύει στα επόμενα χρόνια τους.

Οι γονείς δυστυχώς, δεν έχουν αφυπνιστεί στον βαθμό που επιβάλλεται και δεν συμμετέχουν ενεργά στις διαδικασίες ανάδειξης των συλλογικών οργάνων, αφού πολλά άλλα τους απασχολούν στους σημερινούς δύσκολους καιρούς που περνάμε όλοι μας.

Αυτό όμως δεν αποτελεί άλλοθι και μόνιμη επωδό γιατί, στην πρώτη κατάληψη, τρομαγμένοι αναρωτιούνται και αναζητούν 1500 απαντήσεις από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
 
Η παραβατική συμπεριφορά των μαθητών μέσα στο σχολείο, γνωρίζει νέες δόξες και η εφευρετικότητά τους αντλείται από τα πρότυπα που καθημερινά φροντίζει να διοχετεύει η κακή τηλεόραση και το κακό internet.
Υπάρχει και η καλή πλευρά των μέσων αυτών που μοιάζει δυστυχώς με τα ψιλά γράμματα των συμβολαίων που κανείς δεν διαβάζει.

Πώς αντιδρά όμως η εκπαιδευτική κοινότητα ;

Ο ρόλος του καθηγητή μέσα και έξω από την τάξη, ο ρόλος του Συλλόγου των καθηγητών, ο επιτελικός ρόλος του Γυμνασιάρχη; ο ρόλος των ίδιων των παιδιών μέσα από τα εκλεγμένα 15μελή όργανα, και μέσα από τα 5μελή συμβούλια;

Είναι άραγε άμοιρα των όσων συμβαίνουν μέσα στην ίδια τους την τάξη αλλά και δίπλα τους ; ο Σύλλογος Γονέων ;

Στις περισσότερες των περιπτώσεων υπάρχει κάποιος μυστικισμός και υποβάθμιση των όσων συμβαίνουν. Λίγα θέματα αναδεικνύονται έξω από την αυλή του σχολείου.

Ποια είναι η θέση των παιδιών απέναντι στο Σύλλογο Γονέων ;

Στη δική μας περίπτωση, τα παιδιά όλο το προηγούμενο διάστημα μας πέρασαν από πολλά ψιλά κόσκινα θέλοντας να καταλάβουν αν ο Σύλλογος Γονέων είναι ακόμα ένα όργανο υπακοής, ή μια ομάδα ανθρώπων που προσπαθεί να σταθεί δίπλα τους στα δύσκολα.

Είτε μας αρέσει είτε όχι τα παιδιά μας κρίνουν ακόμα και με τη σιωπή τους. Τους δήθεν τους αποκωδικοποιούν αμέσως δίνοντάς τους διάφορα καρτουνίστικα ονόματα, καλών ή κακών πρωταγωνιστών.

Τα παραδείγματα κάκιστης εκπαιδευτικής συμπεριφοράς από μέρους των καθηγητών, είναι πρόσφατα, και επαναλαμβανόμενα.

Τα παραδείγματα κάκιστης συμπεριφοράς μαθητών, τα έχουμε συνεχώς στο σχολείο.

Τέτοιες συμπεριφορές,  πολύ λίγων παιδιών, λίγων καθηγητών δυναμιτίζουν το όλο κλίμα συνεργασίας και δημιουργούν καχυποψία και υπόνοιες.

 Ο κάθε γυμνασιάρχης δεν μπορεί και δεν πρέπει να συναινεί, ως λοχίας μοιράζοντας μονοήμερες και διήμερες σαν καραμέλες.
 
Οι καθηγητές που επιβλέπουν στα διαλείμματα πρέπει να είναι περισσότερο υποψιασμένοι για τα μικρά και μεγάλα (κόλπα) που χρησιμοποιούν οι μικροί θεριακλήδες για να καπνίσουν το μισό κομμένο τσιγάρο, που κάποιες φορές βρίσκεται εκτός από τις ντουμανιασμένες τουαλέτες και σε άλλους χώρους των σχολείων, ακόμα και μέσα στις τάξεις, και ακόμα απέξω από την πόρτα του σχολείου.

Υπάρχει άριστο εκπαιδευτικό υλικό που μπορεί να το χρησιμοποιήσουν οι καθηγητές να λειτουργήσει αποτρεπτικά για το κάπνισμα και πρέπει να το ενεργοποιήσουμε κατάλληλα.

Αυτό που πρέπει να μας προβληματίσει είναι η επιθετική συμπεριφορά αυτών των «λίγων» παιδιών.

 Αυτό που πρέπει να μας προβληματίσει είναι η περίεργη συμπεριφορά κάποιων καθηγητών.

Οι αιτίες που την προκαλούν και που πρέπει όλοι εμείς να αναζητήσουμε μέσα από συντονισμένες προσπάθειες και τον διάλογο.

Πρέπει να ανασκουμπωθούμε περισσότερο και συνολικότερα.
Μαθητές , Εκπαιδευτικοί και Γονείς πρέπει να νοιώσουμε τον κίνδυνο του διπλανού μας.

Αύριο μπορεί να είμαστε και εμείς εκεί.

Τέλος πρέπει να σταθούμε στα περιστατικά εκείνα που μας ανυψώνουν όλους και μας κάνουν να αισθανόμαστε δικαίωση. Σε εκείνα τα παιδιά που συμμετέχουν σαν τα μυρμηγκάκια, οργανωμένα, σε πολιτιστικά και περιβαλλοντικά προγράμματα και μας φωτίζουν όλους με το παράδειγμά τους.

Σε αυτούς τους άριστους καθηγητές που δεν κοιτάζουν την ώρα πότε θα περάσει .

Εμείς αυτό το Σχολείο θέλουμε.

Δημιουργικό, συλλογικό, με ελεύθερες απόψεις και ιδανικά!
 
Για να μπορέσει ένας Σύλλογος να πάρει κουράγιο για τα έργα που έχει αναλάβει, και να συνεχίσει να υπάρχει , χρειάζεται η παρουσία των γονέων να είναι καθολική.
 
Όταν δεν συμμετέχουμε στις διαδικασίες που μας δίνει το δικαίωμα η Πολιτεία, και δεν προσπαθούμε όλοι μας να βάλουμε ένα λιθαράκι για το καλό των παιδιών μας, τότε καταργείται η κάθε έννοια του Συλλόγου.

Άλλωστε τι είναι ο Σύλλογος;
 
Η Συλλογική προσπάθεια των Γονέων και Κηδεμόνων για ένα καλύτερο Σχολείο!!

Εμείς σαν νέος Σύλλογος ζητούμε την συμπαράσταση σας την ηθική και την υλική, για να κάνουμε μια νέα προσπάθεια , να ξεπεράσουμε τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί ενωμένοι, για το καλό του σχολείου, για το καλό τον παιδιών μας.

Για αυτό εμείς, ο νέος Σύλλογος Γονέων του 1ου Γυμνασίου Δάφνης λέμε:

ΕΝΕΡΓΟΙ ΓΟΝΕΙΣ

ΕΝΕΡΓΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

ΕΝΕΡΓΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ευχαριστώ!

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ
 
Κανετάκης Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου